ما را دنبال کنید
تهران، خیابان انقلاب، پل کالج

استخدام در زیلی

ارسال مدارک

مصاحبه و بررسی رزومه

نتیجه نهایی

فرم ارسال اطلاعات

    موقعیت های شغلی

    مجموعه زیلی در بخش برنامه نویسی به دنبال توسعه تیم خود میگردد. این موقعیت شغلی روی بیشتر سعی در اسکراپ کردن، پایش شبکه های اجتماعی و داده کاوی را پیگیری می کنند.

    مجموعه زیلی در بخش دیجیتال مارکتینگ به دنبال توسعه تیم خود میگردد. این موقعیت شغلی روی تعامل با بیزنس های مشابه و گسترش روابط کاری است.

    شغلی برای تمام علاقه‌مندان به نوشتن و داستان سرایی و کسانی که عاشقانه در این حوزه فعالیت می‌کنند، قابل بررسی می‌باشد. اگر ایده پرداز و خلاق هستید، از تجربه چالش‌های جدید لذت می‌برید، مشتاق یادگیری و به فکر ارتقا و پیشرفت در این حوزه هستید، ما مشتاقیم با شما گفت و گو کنیم.

    هدف ما در زیلی آموزش عمیق مفاهیم و به‌کارگیری آن در فضای واقعی کار است تا افراد با استعداد ولی کم‌تجربه فرصتی برای “اولین ورود” خود به بازار کار داشته باشند. کارآموزش؛ بهترین راه برای پا گذاشتن در مسیر حرفه‌ای شغلی است. فرصتی که این بار توسط زیلی برای افراد علاقه‌مند به حوزه برنامه نویسی فراهم شده ‌است.

    تیم اجرایی زیلی، در دپارتمان پشتیبانی به دنبال همکاری صبور، پرتلاش و مسئولیت پذیر است که با دانش و مهارت خود، نهایت سطح رضایت را برای مشتریان ما به ارمغان بیاورد و در جهت رشد و توسعه فردی خود و افراد تیم مشارکت نماید. خوشحال خواهیم شد تا شما هم به جمع دوستان ما اضافه شده و در پیشرفت یکدیگر و تیم با هم سهیم شویم.